Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

- Αν είχε όφελος ο κάθε ένας από εμάς να διαβάσει έστω δύο σελίδες από έναν αρχαίο Έλληνα, ποιος θα ήταν αυτός;

Γιώργος Κοντογιώργης: Ο Αριστοτέλης!




«Γιώργος Κοντογιώργης, Το συντηρητικό ιδιώνυμο της Αριστεράς και ο φασισμός της ενιαίας καθεστωτικής σκέψης. Η περίπτωση του μεταναστευτικού προβλήματος»

Καθ. Γ. Κοντογιώργης: "Εάν θέλετε να ξέρετε πώς θα εξελιχθεί ένας άνθρωπος από την ημέρα που γεννιέται μέχρι την ώρα που πεθαίνει, πρέπει να ξέρετε όλη τη διαδρομή του. Το ίδιο και για τα φαινόμενα για τις κοινωνίες. Λοιπόν, εμείς το μόνο που δεν κάνουμε είναι να εντάσσουμε τα φαινόμενα που υπάρχουν στο γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο αναπτύσσονται. Βλέπουμε τώρα πώς γίνεται η διαχείριση του μεταναστευτικού. Είναι τραγικό σε όλα τα επίπεδα."

Περί συμφωνίας στη Σύνοδο Κορυφής:
Καθ. Γ. Κοντογιώργης: "Πρώτα πρώτα ήταν μια συμφωνία η οποία ήταν στα μέτρα των στοχεύσεων της Ε.Ε. , των χωρών της Ε.Ε. , και όχι στα μέτρα της Ελλάδας. Η Ελλάδα δεν εξυπηρετείται παρά ελάχιστα και ίσως και καθόλου από αυτή τη συμφωνία. Είναι γεγονός όμως ότι τα πράγματα μετά την τρομοκρατική επίθεση έχουν αλλάξει πάρα πολύ και θα τα δούμε να αλλάζουν ακόμα περισσότερο. Το ερώτημα λοιπόν δεν είναι αυτή τη στιγμή να συζητήσουμε ποιος προκάλεσε την Ισλαμική τρομοκρατία και που εντάσσεται, διότι αυτό είναι ένα πολύ σύνθετο ζήτημα, έχει να κάνει με τη διεθνή κατάσταση, με τις ιδιαιτερότητες του Ισλάμ και η θέση που κατέχει σήμερα στον κόσμο, αλλά και με τις εσωτερικές εξελίξεις στις ίδιες μουσουλμανικές χώρες. Όπως και στις δυτικές χώρες. Το ζήτημα είναι να δούμε τα παρεπόμενα, τα απόνερα αυτού του γεγονότος. Η Ευρώπη αυτή τη στιγμή αγωνιά να μην μεταφερθεί το μεσανατολικό πρόβλημα στο εσωτερικό της. Η Ελλάδα αντιθέτως, κάνει ότι είναι δυνατόν για να γίνει μέση Ανατολή! Και αυτό είναι το κεντρικό πρόβλημα! Διότι όλοι συζητάμε για το τι κάνει η Ευρώπη, εκείνο όμως που δεν αποκομίζουμε είναι ότι η Ευρώπη κάνει αυτό το οποίο θεωρεί ότι στις παρούσες συνθήκες μπορεί να συμβάλει στο να μη γίνει η ίδια πρόβλημα της μέσης Ανατολής. Να μη μεταφερθεί στο εσωτερικό της. Γιατί η Ευρώπη απέτυχε στο ζήτημα ενσωμάτωσης των οικονομικών μεταναστών, όπως επίσης και στο ζήτημα της απονομής της αντιμετώπισης, της ιδιότητας του πολίτη και πολλά άλλα. Αλλά βλέπουμε όμως ότι κάποια στιγμή παίρνει τα μέτρα τα οποία χρειάζονται για να μπορέσει να διαχειριστεί το πρόβλημα. Διότι το μεταναστευτικό γενικότερα και μια απόρροια του διεθνούς προβλήματος που προκαλεί το μεταναστευτικό, δεν είναι μονοσήμαντο. Σήμερα ακούμε στην Ελλάδα, και αν θέλετε επικρατεί η φασιστική λογική της ενιαίας σκέψης, ότι είναι ζήτημα ανθρωπισμού. Ο ανθρωπισμός είναι ένα κεφάλαιο σημαντικό σ΄αυτή την υπόθεση. Δε βλέπω να αντιμετωπίζεται με όρους ανθρωπισμού το μεταναστευτικό στην Ελλάδα παραδείγματος χάρη. Διότι η Ιδωμένη δεν είναι η ανθρωπιστική διαχείριση του ζητήματος. Σε επίπεδο διαχείρισης υπάρχει μια άλλη διάσταση η οποία δεν είναι ανθρωπιστική. Η ελεύθερη διακίνηση οποιουδήποτε οπουδήποτε θέλει, δεν αποτελεί ανθρωπιστική διαχείριση του μεταναστευτικού, οποιουδήποτε προβλήματος. Είναι γνωστό ότι οι χώρες έχουν τις δικές τους κοινωνίες και τους δικούς τους πολίτες. Άρα, θέλουμε να δούμε μια τέτοια πραγματικότητα και μάλιστα με την ένταση που την αντιμετωπίζουμε σήμερα και αυτήν που θα έχουμε μεθαύριο -ακόμα χειρότερη- το μεταναστευτικό πρέπει να σκεφτούμε να το αντιμετωπίσουμε με τους όρους της κοινωνικής συνοχής. Γιατί αν σήμερα δεν συνεκτιμήσουμε την κοινωνική συνοχή, σε πέντε ή δέκα χρόνια θα έχουμε δύο χώρες, δύο κοινωνίες μέσα στην ίδια χώρα!...Θα έχουμε άλλου είδους προβλήματα τότε. Το δεύτερο είναι το θέμα της ασφάλειας. Το βλέπουμε σήμερα. Έρχεται ο κύριος Μουζάλας και μας λέει ότι δεν υπάρχουν τσιχαντιστές στην Ελλάδα. Από που το αντλεί αυτό; Απλώς η Ελλάδα δεν είναι "στόχος" αυτή τη στιγμή, διότι είναι διακίνηση όλων των ζητημάτων που ενδιαφέρουν τη μία και την άλλη πλευρά αυτή τη στιγμή. Το τρίτο είναι το ζήτημα των αντοχών αυτής της χώρας. Είναι μια χώρα καθημαγμένη, μια χώρα η οποία αυτή τη στιγμή ο άνεργος και το 50% του ελληνικού λαού που είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας συμβάλει στο να συντηρεί κάποιους ανθρώπους οι οποίοι είναι εξίσου εξαθλιωμένοι, αλλά με έναν τρόπο διαχείρισης που εμείς προκαλέσαμε αυτή την κατάσταση. Που θα τελειώσει λοιπόν αυτή η διαχείριση του πράγματος; Ο ανθρωπισμός; Θα δεχθούμε ακόμα να έρθουν 2, 3, 5 εκατομμύρια στην Ελλάδα αφού κλείσανε γύρω γύρω τα σύνορα οι άλλοι; Δε θα μας απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα; Τι μπορεί να σηκώσει η χώρα αυτή, από πλευράς συμβολής της στον ανθρωπισμό; Και βεβαίως, είναι μια σειρά από άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με τη θέση μας στον κόσμο. Μια πραγματικότητα δηλαδή την οποία αγνοούμε. Μήπως οι Ευρωπαίοι δεν δέχθηκαν πρόσφυγες μέχρι τώρα; Αλλά τους διαχειρίστηκαν μέσα σε ένα άλλο περιβάλλον. "


Δημοσιογράφος: - Ναι αλλά τι μπορούμε να κάνουμε για να μη πνίγονται αυτοί οι άνθρωποι στο Αιγαίο;
Καθ. Γ. Κοντογιώργης: "Aυτά είναι διλήμματα τα οποία τίθενται για να στεγνώνουν το μυαλό των ανθρώπων και να μη σκέφτονται και να εντάσσονται με παρωπίδες σ΄αυτό που επιτάσσει η κυρίαρχη ιδεολογική, ιδεοληπτική γραμμή. Υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστούν! Μη ξεχνάμε, ότι ακόμα διακηρύσσεται η αρχή της ελεύθερης διακίνησης, την οποία εφαρμόζουν, απλώς θεωρούν και κατηγορούν όποιον είναι εναντίον αυτής της αρχής και επομένως του ελέγχου μιας μεταναστευτικής ροής, ότι είναι από ακροδεξιός μέχρι το οτιδήποτε. Αντιδραστικός είναι αυτός ο οποίος επιβάλει την αρχή της ενιαίας σκέψης. Την αρχή της ενιαίας σκέψης λοιπόν, τη ζούμε στην Ελλάδα, διότι δεν συνεκτιμάμε όλες αυτές τις παραμέτρους, μας έχουνε βάλει σε έναν τρόπο σκέψης συγκεκριμένο, μας δημιουργούν ενοχές εάν σκεφτούμε κάτι διαφορετικό, ως εάν η Ελληνική κοινωνία η οποία σκέφτεται και πολλά άλλα, δεν είναι εκείνη η οποία συμβάλει στην ανθρωπιστική αντιμετώπιση του προβλήματος. Το κράτος είναι απών αυτή τη στιγμή. Πείτε μου λοιπόν, αυτό το κράτος το οποίο χαρακτηρίζει οποιονδήποτε λέει ότι αυτή η πολιτική είναι καταστροφική, ότι είναι ακροδεξιός, δεν είναι αυτό το κράτος το οποίο αποδομεί συστηματικά και μάλιστα εντάσσοντας κάτι το οποίο είναι εντελώς άσχετο, την λεγόμενη αριστερή λογική του πράγματος; Δηλαδή όλη η Ευρώπη είναι ακροδεξιά αυτή τη στιγμή και μόνο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι Αριστερή και Προοδευτική; Πείτε κάτι αλήθεια; Στο παρελθόν, πριν από λίγα χρόνια, μας είχε έρθει εδώ η κυρία Σεγκολέ Ρουαγιάλ, αυτή η "μεγάλη προσωπικότητα", γιατί δυστυχώς τέτοιες προσωπικότητες βγάζει η Ευρώπη ως ηγέτες σήμερα, ... και μας έλεγε ότι η Αριστερά ταυτίζεται με το περιβάλλον... Δεν είχε τίποτε άλλο να πει... Σήμερα λοιπόν, κι επειδή τελείωσε κι αυτή η ιστορία και...έχουμε άλλα πράγματα, μας λέει η "Νέα Αριστερά" ότι Αριστερό και Προοδευτικό είναι ό,τι ταυτίζεται μονοσήμαντα με την ελεύθερη διακίνηση των μεταναστευτικών ροών. Εγώ θα έλεγα ότι υπάρχουν κι άλλες χώρες να τους δεχτούν. Γιατί δε το κάνουν; Γιατί έρχονται μόνο εδώ και μένουν εδώ; Αν δείτε τις διαφημίσεις που γίνονται, είναι "πρόσκληση" για έλευση. Δεν έχουν τίποτε να πουν διαφορετικό. Ξέρετε κάτι; Η Αριστερά σήμερα, είναι όπως μια σταγόνα νερού όμοια με οποιαδήποτε άλλη δεξιά, ακροδεξιά ή πιο Αριστερή πραγματικότητα. Και πείτε μου, υπάρχει κάτι που στο επίπεδο του πολιτικού συστήματος, δηλαδή της σχέσης κοινωνίας και πολιτικής, έχει κάτι διαφορετικό η άρχουσα Αριστερά από οποιαδήποτε άλλη πολιτική δύναμη; Τα ίδια είναι. Υπάρχει κάτι, το οποίο στις πολιτικές τους για τη χώρα και όχι για τις μεταναστευτικές ροές, έχουν να πουν; Απολύτως ΟΧΙ ! Το ερώτημα είναι αν "θα καπηλευθούμε" τη μια πλευρά, δηλαδή την κοινωνία, ή αν θα καπηλευθούμε ένα άλλο γεγονός το οποίο είναι τρίτο και παρελκόμενο γιατί είναι διεθνές γεγονός το οποίο έρχεται και στη χώρα μας. Το ερώτημα λοιπόν τώρα είναι πολύ απλό. Έχουν σκοπό να εναρμονιστούν με τη βούληση της κοινωνίας;...

Δημοσιογράφος: - Ποια είναι η βούληση της κοινωνίας;
Καθ. Γ.Κοντογιώργης: "Η βούληση της κοινωνίας προκύπτει καθημερινά καθημερινά απ΄τις δημοσκοπήσεις. Δε χρειάζεται να την ψάξουμε πουθενά αλλού. Είναι δωρεάν, μας παρέχεται. Έχει γίνει η σχετική μελέτη, πάρτε οποιαδήποτε πολιτική που ακολουθεί η παρούσα κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, σε οποιοδήποτε ζήτημα, και δείτε πώς το αντιμετωπίζει η κοινωνία. Είναι 60, 70, 80% απέναντι στις πολιτικές που ακολουθούνται. Όχι μόνο για το προσφυγικό, για ΟΛΑ τα ζητήματα! Άρα λοιπόν προσέξτε! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΠΟΥΝ σ΄αυτό που θα αποτελούσε την έννοια της πολιτικής αντιπροσώπευσης, δηλαδή του ότι είναι εκεί που είναι για να υπηρετήσουν τη βούληση και τα συμφέροντα της κοινωνίας και έρχονται να ενοχοποιήσουν, επιβάλλοντας την αρχή της ενιαίας σκέψης -μια καθαρά φασιστική λογική που δεν επιτρέπει τον αντίλογο ακόμη και στο εσωτερικό της σκέψεις των ανθρώπων- για να μας πουν ότι αυτό είναι που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο αν είναι προοδευτικός ή αντιδραστικός."
........
"Δεν είναι απλά μνημονιάκοι, είναι "λογιστές" των μνημονίων. Απλοί και διεκπεραιωτές της λογιστικής. Διότι αν θα είχαν κάτι διαφορετικό να δείξουν, θα έκαναν ό,τι πρέπει στο επίπεδο του πολιτικού συστήματος, του κράτους, της νομοθεσίας που οικοδομεί όλη αυτήν την κατάσταση που μας κρατάει δέσμιους στα μνημόνια. Δεν έχουν να πουν τίποτε σ΄αυτό! Θέλουν απλώς να αποκρύψουν ότι είναι αυστηρά καθεστωτικοί και βαθιά αντιδραστικοί όλοι! Διότι αυτόν που έχουν απέναντί τους δεν είναι τα μνημόνια ουσιαστικά, είναι η ΚΟΙΝΩΝΙΑ! Γι΄αυτό θέτω το ζήτημα(!) της απόστασης, της εχθρότητας που έχουν απέναντι στην κοινωνία. Η κοινωνία δεν ξέρει, η κοινωνία είναι ιδιοτελής, η κοινωνία είναι συντηρητική και αντιδραστική...."Αυτοί" έχουν το φως...."Αυτοί" έχουν την αντίληψη της προόδου...Γι΄αυτό και τι λένε ξέρετε; Το διακηρύσσουν... Ότι η πλειοψηφία είναι λέει εχθρός των δικαιωμάτων. Δηλαδή η κοινωνία είναι εχθρός και τους προστατεύουν αυτούς. Ποιους; Τις μειοψηφίες... Ξέρετε ποιοι τα λένε αυτά; Πιάστε τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, για να μην μπαίνουμε στην διαδικασία των σημερινών παθών. Οι "ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ" ! Εκεί έθεσαν το μεγάλο ζήτημα ποιος είναι καλύτερος να έχει την άποψη που πρέπει για την χώρα του. Ο ένας(;), οι λίγοι(;), ή οι πολλοί;...Ποιος ξέρει καλύτερα να κυβερνάει προς το συμφέρον της κοινωνίας και της χώρας τα πολιτικά πράγματα; Ε λοιπόν όλοι αποφαίνονται -και οι ολιγάρχες- ότι η κοινωνία αρθρώνει τον ορθότερο και συμφερότερο προς αυτήν λόγο. Ε, όλοι αυτοί λοιπόν, όπως και να τοποθετηθούν, είναι σύμφωνοι στον κοινό εχθρό απέναντι στην κοινωνία, γι΄αυτό και είναι σε απόσταση, αλλά είναι και μεταξύ τους σύμφωνοι. Διότι είτε μιλάνε για μνημόνιο, είτε για αντιμνημόνιο, είτε για αναγκαστική εφαρμογή του μνημονίου -αδιάφορο- είτε όχι, ένα είναι το σημαντικό! Ότι στο βασικό που προκάλεσε τα μνημόνια, την αιτία και σ΄αυτό που μας κρατάει εκεί, είναι ΟΜΟΦΩΝΟΙ στο 100%! Και το επαναλαμβάνω: πολιτικό σύστημα, δημόσια διοίκηση και δικαιοσύνη, νομοθεσία μέσα στην οποία εγκιβωτίζεται η κοινωνία, το επιχειρείν, τα πάντα και δε μας βγάζει από το αδιέξοδο. Αυτό λοιπόν είναι το κεντρικό ζήτημα! Είναι βαθιά αντιδραστικοί διότι είναι βαθιά απέναντι στην κοινωνική συλλογικότητα."

Δημοσιογράφος: - Αν είχε όφελος ο κάθε ένας από εμάς να διαβάσει έστω δύο σελίδες από έναν αρχαίο Έλληνα, ποιος θα ήταν αυτός;
Καθ. Γ.Κοντογιώργης: "Ο Αριστοτέλης! Διότι οποιοσδήποτε άλλος είναι μια μονομερής υποσημείωση σε ειδικότερα ζητήματα τα οποία δεν απαντούν στην μεγάλη Ιστορία, στα μεγάλα γεγονότα. Με βάση το "μικρό", μια υποσημείωση, η τηλεόραση δε μπορεί να ερμηνεύσει το τηλεοπτικό περιβάλλον. Είναι μια συσκευή. Πρέπει να έχει κανείς συνολική εικόνα για να ξέρει που εντάσσεται. Ο Αριστοτέλης λοιπόν, επειδή είχε ένα πολύ μεγάλο πεδίο προβληματισμού, μίλησε για όλα και έδωσε απαντήσεις σε όλα και μετέφερε αναλύσεις της εποχής που είναι εξαιρετικά σημαίνουσες! Όπως αυτό: το "ποιος κυβερνάει ορθότερα"! Ή για το ζήτημα της οικονομικής μετανάστευσης. Είναι τρομερής σημασίας για τις πόλεις! Αυτό που στην αρχαιότητα λεγόταν δουλεία, ήταν στην πραγματικότητα, στο μεγαλύτερο μέρος της, η οικονομική μετανάστευση που είχε δυο επίπεδα. Αυτό που ερχόταν από τις δεσποτικές χώρες και αυτοί που ερχόντουσαν από άλλες πόλεις. Οι μεν είχαν καθεστώς εμπράγματης σχέσης, είχαν την ιδιοκτησία τους, είχαν επιχειρηματικές δραστηριότητες, οι δούλοι εννοώ, είχανε δικαιώματα και λοιπά, οι δε είχαν ενοχική σχέση. Δηλαδή μπορούσαν να διαλύσουν αυτή τη σχέση εάν υπήρχε. Ο πολίτης όμως, ήταν αυτός που συγκροτούσε την πολιτεία! Και εκεί ακριβώς αναπτύχθηκε λόγω αυτής της νέας πραγματικότητας που δημιουργήθηκε σταδιακά στην πόλη, η έννοια της σχόλης. Δηλαδή του σχολάζειν και της ελευθερίας που έχει να κάνει με την κοινωνική πραγματικότητα.
Στην κλασική εποχή, οι δούλοι ήταν οικονομικοί μετανάστες που έφευγαν από δεσποτικές, πρωτόγονες χώρες, λαούς, έξω από τις ελληνικές πόλεις, και ερχόντουσαν γιατί προτιμούσαν να ζουν σε μια πόλη ως δούλοι και όχι ως δουλοπάροικοι όπως ήταν εκεί -υπάρχει μεγάλη διαφορά- αλλά τους είχαν δοθεί τα δικαιώματα που είχαν προηγουμένως οι με σχέση εξαρτημένης εργασίας πολίτες. Δηλαδή, δε μπορούσε κανείς να τους επιπλήξει, δε μπορούσε κανείς να παραβιάσει δικαιώματα που είχαν, είχανε μεγάλη επιχειρηματική δραστηριότητα, είχανε πάρα πολλά τέτοια...
Απ΄την άλλη, είχαμε τους μετανάστες οι οποίοι προέρχονταν από πόλεις. Άρα ήταν ήδη πολίτες άλλων πόλεων. Εκεί υπήρχε μια ελεύθερη σχέση την οποία ανέπτυσσαν μεταξύ τους όπως τους χρειαζότανε.

Πρέπει να ξέρουμε ένα πράγμα. Ότι στην εποχή μας, το Ισλάμ έχει μια ειδικότερη θέση η οποία έχει συνδυαστεί και με την θέση των Αραβικών χωρών στον κόσμο. Μην ξεχνάμε ότι το Ισλάμ προεβλήθη ως επιχείρημα για την διεθνή θέση και λόγο των Ισλαμικών χωρών στον κόσμο, μετά την κατάρρευση του υπαρκτού Σοσιαλισμού. Προηγουμένως ήταν η έννοια της Αριστεράς του σοσιαλισμού...Θυμηθείτε τον Νάσερ ας πούμε... Και μάλιστα αυτή η σκοτεινή εκδοχή του Ισλάμ η οποία μεταφέρει τις κοινωνίες για να μπορούν να κυριαρχούν οι ελίτ σε εποχές εξαιρετικά πρώιμες, αγροτικές. Δείτε αυτό που έχει να κάνει με την "μαντίλα". Δεν είναι η μαντίλα ιδίωμα του Ισλάμ. Είναι ιδίωμα κοινωνιών αγροτικής υφής και μάλιστα με δεσποτικό πρόσημο. Δε χρειάζεται να πάμε μακριά. Μας το λέει ο Πλάτωνας, μας το λένε και άλλοι. Δηλαδή, οι σημερινοί βάρβαροι, οι μη Έλληνες εν πάση περιπτώσει, έχουν την ντροπή του σώματος και ντύνουν τις γυναίκες από την κορυφή μέχρι τα νύχια, γιατί; Διότι θέλουν να τις ελέγχουν. " Όπως, λέει, και οι αρχαίοι Έλληνες". Ενώ στην εποχή του, η απελευθέρωση ήταν και για την απελευθέρωση του σώματος. Όποιος ήθελε μπορούσε σε πολύ μεγάλο βαθμό να είναι γυμνός ή να είναι ντυμένος. Δεν υπήρχε η εξουσία της ενδυμασίας.
Σήμερα λοιπόν έχουμε ένα Ισλάμ που αγωνιά να καταλάβει μια άλλη θέση στον κόσμο, αλλά και ένα Ισλάμ, αυτό το Ισλάμ το οποίο θέλει να ηγεμονεύει και στις κοινωνίες με έναν τρόπο που οι κοινωνίες θα προσχωρούν με το θρησκευτικό ιδίωμα, αλλά χωρίς όμως να διεκδικούν πράγματα τα οποία θα αποτελούσαν στοιχείο ελευθερίας."

Δημοσιογράφος: - Τέλος, θέλω να σας ρωτήσω αν τελικά η ελληνική κοινωνία κατά την εκτίμησή σας, αναμένεται να αντιδράσει.
Καθ. Γ.Κοντογιώργης: "Η κοινωνία σήμερα, δεν είναι η κοινωνία με την έννοια της συλλογικότητας που αντιλαμβανόμαστε ή που έχουμε στο νου μας. Η κοινωνία είναι ένας ιδιώτης, έξω απ΄το σύστημα, το σύστημα και το τι θέλει η κοινωνία, επομένως το εκφράζει ο κύριος πρωθυπουργός, η πολιτική τάξη, δεν το εκφράζει η κοινωνία. Το αν η κοινωνία θα πεθάνει, θα είναι πλούσια ή φτωχή ή ό,τι , το αποφασίζει κάποιος που κατέχει το πολιτικό σύστημα. Η κοινωνία λοιπόν είναι ένα άθροισμα ατόμων, που δε διαθέτει συλλογικότητα, άρα δε διαθέτει και δυνατότητα συλλογικής δράσης, έχει όμως μέσα από τους μηχανισμούς που γνωρίζουμε και τις τεχνικές, τη δυνατότητα της συλλογικής έκφρασης. Δηλαδή τι κάνουν οι δημοσκοπήσεις; Αποφαίνονται τι θέλει η κοινωνία και ποια είναι η βούλησή της. Αλλά επειδή η κοινωνία είναι ιδιώτης και οι "κύριοι" αυτοί είναι πολιτικά κυρίαρχοι, Λουδοβίκοι, απολυτάρχες, δεν λαμβάνουν υπ΄όψιν την κοινωνία και μάλιστα με μια ολιγαρχική έκφραση και έπαρση, δηλώνουν ότι δεν ακολουθούν τις δημοσκοπήσεις, δηλαδή τη βούληση της κοινωνίας. Ε, λοιπόν, γι΄αυτό ακριβώς υπάρχουν εκεί! Να αντιληφθούν ότι υπάρχουν για να είναι εναρμονισμένοι με της κοινωνίας, όποιας κι αν είναι αυτή! Η κοινωνία είναι η αιτία της ύπαρξής τους, άρα η κοινωνία δικαιούται να καταστρέψει σε τελική ανάλυση τον εαυτό της κι όχι αυτοί!... Άρα, οι όποιες αποφάσεις θα έπρεπε να είναι εναρμονισμένες με την βούληση της κοινωνίας και όχι σε αντιπαράθεση μαζί της! Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα που μας οδήγησε και στην κρίση άλλωστε και στην καταστροφή την οποία βιώνουμε σήμερα!... Ξέρετε, αν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε σήμερα και θα κλείσω μ΄αυτό, την Ελλάδα, θα έλεγα ότι είναι μια χώρα ελευθέρας βοσκής! Έτσι την κατάντησαν! Δηλαδή, μια χώρα που μεταβάλλεται ολοένα και περισσότερο σε απλό χώρο! Άρα, το "μπάτε σκύλοι αλέστε" όπως θα έλεγε οποιαδήποτε εκδοχή μιας σύγχρονης αντίληψης για την ιδεολογία και τα πράγματα. Δεν έχουμε Αριστερά, γι΄αυτό δεν έχουμε Δεξιά στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει καμία άλλη εκδοχή παρά μια. Η εκδοχή της ενιαίας σκέψης, με ένα σύστημα εκλόγιμης μοναρχίας, που αντιπαθεί και απεχθάνεται τη συλλογική βούληση, αυτή την χώρα, και που συμφωνούν στα ουσιώδη, πώς θα κρατήσουν τα κεκτημένα αυτού του συστήματος μαζί με τους συγκατανευσιφάγους που βρίσκονται γύρω από αυτούς!"
https://youtu.be/rAu8ZzhGXfY
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Μ. ΣΜΙΛΙΔΟΥ / Γ. ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
@SBCTV (23/ 06/ 16)
Aπομαγνητοφώνηση: Eλένη Ξένου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου